PC, notebook és nyomtató javítás

Ajánlatkérés és megrendelés

1. A hiba megállapítása után a javítás várható költségeire szóbeli/telefonos árajánlatot teszünk, melynek elfogadása esetén a bevizsgálási díjat a javítási költségbe beszámítjuk. Külön kérésre írásbeli árajánlatot küldünk a megadott elérhetőségre.

2. A kiajánlott tényleges javítási költségek elfogadása nem kötelező, vagyis a szolgáltatás megrendelése visszavonható a javítási szolgáltatás megkezdése előtt, illetve a már elvégzett munka bevizsgálási (hiba megállapítási) díjai számlázásra kerülnek.

A CoSer Kft. ajánlata új és javított konfiguráció esetében a kibocsátása napjától számított 15 napig érvényes, az ajánlat (új konfiguráció és javítási szolgáltatásra vonatkozóan egyaránt) elfogadását határidőn belül kell szóban vagy írásban jelezni.

Áraink bruttó árak, azaz ÁFÁ-val együtt értendőek.

Javítási szolgáltatás

Szervizünk a javítási céllal leadott, nem garanciális termékek, konfigurációk esetében bevizsgálási díjat számol fel, melynek célja a hiba okának feltárása:

1. Nem garanciális hiba esetén: hardveres probléma megállapítása PC esetén bruttó 2.000 Ft, laptop esetén pedig 4.000 Ft; szoftveres probléma megállapítása bruttó 2.000 Ft.

A bevizsgálás a hiba okának megállapítására, a hibás alkatrész behatárolására szolgáló tevékenység. Részben elvégezhető az eszköz burkolatának megbontása nélkül, részben pedig a burkolat bontásával a hiba okának megállapítása, a hibás alkatrész pontos behatárolása végett.

2. A szerviznek átadott készüléken tárolt adatok, programok, beállítások, információk megőrzése, mentése kizárólag a megrendelő feladata. A szerviz nem vállal felelősséget a javítás, karbantartás alatt bekövetkező esetleges módosulásokra, információvesztésre. A szerviz nem felel adatvesztéssel, adatsérüléssel okozott károkért, még akkor sem, ha ennek bekövetkezése az elvégzett javításra, karbantartásra vezethető vissza.

3. A szerviz kiegészítő szolgáltatás keretében nyújt adatmentő, adat-visszaállító tevékenységet. Amennyiben adatairól mentést szeretne készíttetni, kérjük, a szervizlap felvételekor ELŐRE, külön adatmentési szolgáltatásunk megrendelésével jelezze! Ez esetben kizárólag a Megrendelő által a szervizlapon írásban megjelölt könyvtárban levő adatok kerülnek mentésre. A biztonsági mentés elkészítésének díjazása a javítási költségen felül történik. A mentett adatokat a szerviz a megrendelőnek történő átadásig őrzi meg, majd azt az ellenőrzést követően azonnal megsemmisíti. Az adatok tulajdonával a megrendelő rendelkezik, a szerviz ezen adatokat, harmadik félnek nem adja át.

4. Amennyiben az átadott készülék piszkos állapotban kerül átvételre, a készülék tisztítását a szerviz automatikusan elvégzi, ennek költsége a megrendelőt terheli.

5. A javítások határideje 2 – 7 nap. Ezen határidőt a szerviz igyekszik betartani, de a javításból eredő egyéb okok miatt a módosítás lehetőségét fenntartja. A javítás elvégzéséről a szerviz a megrendelőt telefonon, SMS –ben, e-mail –ben, szükség esetén ajánlott levélben tájékoztatja. A javított számítógépet csak az eredeti szervizmunkalap ellenében tudjuk kiadni!

6. Az általunk elvégzett hardveres javításokra 1 hónap garanciát vállalunk. Új alkatrész beépítése esetén a gyártó által biztosított garancia a mérvadó.

CoSer Kft.
2119 Pécel, Baross u. 3.
2360 Gyál, Kőrösi út 90. (Kőrösi Üzletház)

Üzleteink nyitvatartása:
Hétfőtől péntekig: 9-18 óráig
Szombat: 9-13 óráig

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás